marți, 24 mai 2016

PCLaptop.ro - Cumparlaptopdefect.eu

Prima mea intalnire cu tehnologia am avut-o acu' mult timp. Mai precis, prin 99' - 2000. Mai tine-ti minte acea consola de jocuri, unde celebrul joc cu catelul care impusca ratuste era cel mai popular la acea vreme? Ei bine, ea a fost prima mea intalnire cu tehnologia. O consola cu doua butoane, care deseori mai avea probleme la incarcarea jocurilor, insa niciodata nu a refuzat sa mearga. Orice problema ar fi avut, trebuie sa implici un pic de forta fizica, si totul era ca si nou. Dupa aceasta consola am avut parte de un telefon Nokia 1110. Un telefon care s-a vandut in foarte multe unitati, mi se pare ca inca ocupa un loc bun in top10 cele mai vandute telefoane. L-am folosit pana in 2009 cand era musai sa trec pe smartphone. Am achizitionat un Samsung, iar acum, imi traiesc viata cu un iPhone. Nu-s prea mandra ca am trecut la iOS, probabil nu voi mai face greseala asta vreodata, insa m-as intoarce cu drag la acel Nokia...daca l-as mai avea. :)) Cel mai probabil l-am pierdut prin casa sau...ceva s-a intamplat cu el. Probabil l-am aruncat in cineva si a rezultat o spitalizare sau ... l-am aruncat intr-o masina si am distrus vreo autostrada intrega, nu mai tin minte, cert e ca l-am avut. Acu' mai mereu in fac veachul pe la vreun service de reparatii laptopuri sau service calculatoare. Mai mereu am probleme cu calculatorul meu vechi din 2008. Nu mai face fata cerintelor de acum. :)) Peste vreo 20 de ani, voi discuta despre el la fel cum discut acum si despre acel Nokia. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ads Inside Post